پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 

چنانچه آفیس خود را به آفیس ۲۰۱۳و  2016 و 2019 یا آفیس ۳۶۵ ارتقاء داده اید، ممکن است در باز کردن فایل هایی که به ایمیل تان فرستاده شده اند، با مشکل روبرو شده باشید. تلاش می کنید تا یک فایل ورد که از طریق پیوست (ضمیمه) ایمیل دریافت کرده اید را باز کنید و به احتمال زیاد در می یابید که ورد نه تنها از باز کردن فایل ها سرباز می زند، بلکه در ارائه راهکارهای بیشتری به منظور کمک ناکام می ماند.

باز کردن فایل های مسدود, آموزش تصویری ورد

دلیلی که فایل ها قادر به باز شدن نیستند آن است که آنها از رایانه متفاوتی سرچشمه می گیرند، و به همین دلیل این به عنوان یک تهدید بالقوه و نهفته از سوی آفیس شناخته می شود. هنگامی که با فایل هایی که از طریق ایمیل برایتان فرستاده شده اند سر و کار دارید، یا آنها را از اینترنت دانلود کرده اید، این تا اندازه ای حساسیتی را از نقطه نظر امنیتی ایجاد می کند، اما این موضوع همچنین بسیار آزار دهنده است.

باز کردن فایل های مسدود, آموزش تصویری ورد

هنگامی این واقعیت این مشکل را شدت می بخشد که فایل های ذخیره شده بر روی یک درایو شبکه یا رونوشت شده (کپی) از رایانه های دیگر در شبکه خانگی تان را نیز بتواند تحت تأثیر قرار دهد چنانچه آنها بایگانی شده باشند. فقدان هرگونه توصیه سودمند در مورد اینکه چگونه می بایست به باز کردن فایل های مورد نظر بپردازید می تواند شما را بسیار آشفته و بی قرار سازد، اما چندین راهکار وجود دارد.

آفیس ۲۰۱۳ یک فناوری همسان با اینترنت اکسپلورر به منظور تعیین و مشخص کردن جایی که فایل ها از آنجا سرچشمه می گیرند را بکار می برد، و این می تواند به مسائل امنیتی منتهی گردد.

 

باز کردن فایل های مسدود شده به صورت انفرادی 

این شاید موضوعی باشد که بیشتر اوقات با آن مواجه نشوید، بنابراین بهترین طرحی که برای شروع حمله بکار می بریم آن است که فایل های مسدود شده را به صورت انفرادی باز کنیم.

روی فایلی که به وسیله آفیس مسدود شده است راست کلیک کرده و ویژگی ها (Properties) را از فهرست زمینه (context menu) انتخاب کنید. در سربرگ عمومی (General)، روی دکمه باز کردن (Unblock) در پایین پنجره محاوره کلیک کرده و سپس روی OK کلیک کنید. بار دیگر که روی فایل دوبار کلیک می کنید همان گونه که انتظار دارید باز خواهد شد.

باز کردن فایل های مسدود, آموزش تصویری ورد

باز کردن تمامی فایل های مسدود شده

چناچه اغلب با این پیام خطا روبرو می شوید، ممکن است بخواهید رویکرد متفاوتی را بکار برید. من تمامی نوشته هایم را به صورت فایل های فشرده (زیپ) بر روی یک درایو شبکه ذخیره می کنم و فهمیده ام که هر گونه فایل موجود در بایگانی که تلاش می کنم به آن دست یابم به صورت خودکار مسدود شده است؛ بسیاری اوقات من می بایست به این فایل ها دسترسی داشته باشم یعنی از اینکه مجبورم هر فایل را یکی پس از دیگری از حالت مسدود خارج سازم خوشحال نیستم.

در ورد ۲۰۱۳ – یا هر برنامه آفیسی که با آن مشکل دارید – روی فهرست فایل کلیک کرده و گزینه ها (Options) را انتخاب کنید. روی پیوند کانون اعتماد (Trust Center) در سمت چپ کلیک کنید.

باز کردن فایل های مسدود, آموزش تصویری ورد

روی دکمه تنظیمات کانون اعتماد (Trust Center Settings) کلیک کرده و سپس روی پیوند مکان های مورد اعتماد (Trusted Locations) در سمت چپ کلیک کنید. در اینجا می توانید پوشه هایی که می بایست همواره مورد اعتماد باشند را مشخص کنید به طوری که فایل های ذخیره شده در آنها بتوانند همیشه باز شوند.

چنانچه در حال تلاش برای باز کردن فایل های ذخیره شده بر روی یک درایو شبکه هستید می توانید این را به فهرست مکان های مورد اعتماد بیفزایید؛ روی دکمه “افزودن مکان جدید” کلیک کنید.

باز کردن فایل های مسدود, آموزش تصویری ورد

روی مرور و جستجو (Browse) کلیک کنید و سپس به سوی پوشه یا درایوی که مایل به باز شدن آن از حالت مسدود شده هستید بروید. شما همچنین از گزینه ای برای تیک زدن “زیر پوشه های این مکان که نیز مورد اعتماد هستند” برخوردارید تا مطمئن شوید که تمامی فایل های این درایو را می توان باز کرد.

باز کردن فایل های مسدود, آموزش تصویری ورد

چنانچه روی OK به دنبال OK دیگر کلیک کنید و سپس تلاش به دوباره باز کردن فایلی که مسدود شده است نمایید، در می یابید که بدون هیچ گونه مشکلی باز می شود.

هرچند این راهکار به طور کامل کمک نمی کند. امکان آن نیست تا از این روش برای باز کردن مکان های شبکه استفاده کنید؛ هرچند، این بدین معنا است، که شما می توانید از فایل های مشکل آفرین از یک مکان شبکه به یک پوشه “امن” تعیین شده رونوشت بردارید به طوری که آنها از آنجا قابل باز شدن باشند.

غیر فعال کردن امنیت

گزینه دیگری در دسترس شما وجود دارد، اما این می بایست با احتیاط مورد استفاده قرار گیرد. فایل ها از مکان هایی بسیار نا امن، به این دلیل مسدود می شوند؛ این امکان وجود دارد که خطرناک باشند. اما چنانچه مصمم هستید تا بتوانید هر کدام از فایل هایی که مایلید را باز کنید، می توانید این امنیت را دور بزنید.

در کانون اعتماد (Trust Center)، به بخش نمای محافظت شده (Protected View) بروید تیک جعبه هایی با برچسب “فعال کردن نمای محافظت شده برای فایل های سرچشمه گرفته از اینترنت” و ” فعال کردن نمای محافظت شده برای فایل های موجود در مکان های بسیار نا امن” را پیش از کلیک بر روی OK بردارید.

باز کردن فایل های مسدود, آموزش تصویری ورد

چنانچه تصمیم به ادامه این مسیر دارید، می بایست مطمئن شوید که از دیگر اقدامات امنیتی در محل – آنتی ویروس، نرم افزار ضد جاسوس افزار، و غیره – برخوردارید.

منبع:

 

 

gooyait

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
طاهر آذری

نظرات (۳۷)

۱۶ خرداد ۰۲ ، ۱۹:۳۲ شیتزو کراس
hello!,I love your writing so a lot! proportion we be in contact extra approximately
your post on AOL? I require an expert on this area to unravel my
problem. May be that is you! Having a look ahead to peer you.
۰۹ خرداد ۰۲ ، ۲۰:۲۰ ساخت وب سایت بهینه سازی شده
If some one needs expert view on the topic of blogging then i advise him/her to go to see this
website, Keep up the good job.
۰۹ خرداد ۰۲ ، ۱۷:۳۲ نیازمندی های تهران
I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you create this website
yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz respond as I'm looking to create my own blog and would like
to know where u got this from. cheers
We're a group of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
Your website offered us with helpful info to work on. You have done a formidable job and our
entire group will likely be thankful to you.
۲۵ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۴۵ طراحی وب سایتهای شرکتی و فروشگاهی
Hi to every body, it's my first go to see of this weblog
۲۲ اسفند ۰۱ ، ۱۰:۲۷ سگ شیتزو مالتیز
Thanks very nice blog!
۰۷ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۱۰ مسعود محبی

سلام آقا خواهش میکنم راهنمایی کنید چرا آفیس ورد من اجرا نمیشه روی فایل های ورد فقط هر چی کلیک میکنم هیچ واکنش و پیغامی نمیده؟؟

پاسخ:
سلام 
مجددا نصب کنید.

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم که من فایل اکسل داشتم توی لپ تاپ بعد دستم خورد بهش حذف شد دانشجوهستم دکتری میخونم روزجمعه باید اینو ارائه بدم تاروزجمعه بیشتروقت ندارم کمکم کنید بتونم برش گردونم. التماستون میکنم

۰۵ خرداد ۰۱ ، ۱۴:۳۷ خرید لایک اینستاگرام فوری
We are a group of volunteers and opening a new scheme in our
community. Your web site provided us with valuable information to work on. You've done
a formidable job and our whole community will be
grateful to you.

سلام.فایل اکسلم که کلی اطلاعات داخلش دارم نه باز میشه و نه قابل کپی یا تغییر نامه راه حلی داره؟ خطایی که میده اینه که فایل رو تغییر نام بدین بد که میخوام تغییر نام بدم میزنه فایل ی جایی بازه  دوباره تلاش کنید درصورتی که باز نیست سیستم رو ریستات کردم ولی بازم درست نشد.

پاسخ:
سلام بله راه حل داره
ولی تا فایل دستم نباشه نمی تونم نظر قطعی بدم
اگر خواستید بفرستید امتحان کنم

متشکرم ، واقعاً مفید بود .

خیلییییییییییییییی ممنون خیلی درگیر این مشکل بودم چند بار افیس پاک کردم دوباره نصب کردم ولی درست نمیشد 

سلام من وقتی ورد ۲۰۱۹رو باز میکنم تز من درخواسا اکنانت میکنه وبعد نمیتونم چیزی بنوسم

پاسخ:
سلام
احتمالا فعالش نکردید فعال کنید درست بشه.

سلام.من یک فایل word ازگوگل دانلود کردم وقتیبازشکردم بجای تکست فارسی علامتها ونشانه های قاطی پاتی اومده.چکارکنم که فایلموبخونه و نوشته ها درست بشه

پاسخ:
سلام
فونتی که فایل نوشته شده در کامپیوتر شما نصب نیست بسته فونت فارسی را دانلود و نصب کنید مشکل رفع بشه.

سلام ببخشید برای من گزینه یunblock رو نداره

 

پاسخ:
سلام
آفیستون چنده؟
۱۴ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۷ حسین بروشکیان

سلام من وقتی برنامه های آفیس رو باز میکنم صفحه سفید باز میشه و به مشکل برخوردم توضیح بدین چجوری حلش کنم!!

پاسخ:
سلام
برنامه رو حذف کنید دوباره نصب کنید.

سلام

من قبلا توی ورد مطلب نوشتم و ذخیره کردم بعد چند وقت لب تاپ خراب شد و بعد از اینکه درستش کردیم وارد اون وردی که قبلا ذخیره کردم شدم بازش کرد چیزی بهش اضافه نکردم ولی موقع بستن همون پیامی که مطلب مینویسیم و موقع خروج میزنه سیو و... اومد منم چون چیزی اضافه نکردم سیو نکردن رو زدم و کلا وردش خراب شد وقتی روش کلیک میکنم انگار اصلا وجود نداره هیچ اتفاقی نمی افته. حجمش هم چند کیلوبایت شده  شکلش هم سفید شده با یه علامت فلش ابی کنارش

حالا چیکارش کنم؟ درست میشه؟

پاسخ:
سلام
ساده ترین راه حل حذف برنامه و نصب مجدد است.

سلام وقت بخیر ، خسته نباشید 

من وقتی  در word  مطلبی را  مینوسم و save میکنم بعدا از save  اصلا نمیتونم کوچکترین چیز به مطالبم اضافه کنم یا کپی کنم  .  برای نوشتن تحقیقام باید این مشکل حل بشه لطفا راهنمایییم کنید خیلی ممنون .

پاسخ:
سلام 
چند علت میتونه داشته باشه ولی باید عکسش رو ببینم بعد نظر بدم

سلام میشه برای ۲۰۱۰ هم توضیح بدید

 

پاسخ:
سلام 
این مشکل در 2010 وجود ندارد.

سلام میشه برای ۲۰۱۰ هم توضیح بدید

 

سلام من وقتی یه ورد رو می ریزم تو لپ تابم باز میشه  ولی کلا سفیده یعنی متن داخلش نیست چیکار باید کنم 

با سلام
چند وقته که وقتی از نرم افزار های آفیس(وورد و پاور پوینت و...)استفاده میکنم،ابزارها هی میپرن و به هم میریزن و اصلا نمیشه اسفاده کرد
حتی ورژن 2013 و 2016 و 2019 رو هم امتحان کردم ولی باز اینجوری شد
مشکلش چیه؟

سلام .خسته نباشید .من یه فایل pdf رو به ورد تبدیل کردم ولی وقتی بازش میکنم صفحه سفیده یعنی هیچ نوشته ای نیست .لطفا میشه راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام
تبدیلتون ناقص انجام شده دوباره امتحان کنید.

خیلی خیلی ممنونم مشکل من حل شد

پاسخ:
الحمدلله

سلام

چطوری میتونم یک فایل که روی ورد ۲۰۱۳ تنظیم شده را روی ورد ۲۰۰۷ باز کنم بدون اینکه تنظیماتش به هم بخوره؟

لطفا راهنماییم کنید!

پاسخ:
با سلام
اگر فونتهایی که با آن کار ذخیره را انجام داده اید (سیو کرده اید) در کامپیوتری که می خواهید فایل را باز کنید موجود باشد معمولا مشکلی پیش نمیاد.
در غیر این صورت باید فونتها را هم ذخیره کنید.
بدین منظور ابتدا به منوی File مراجعه کرده و گزینه Options را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی به بخش Save مراجعه کرده و تیک گزینه Embed fonts in the file را بزنید.

و در آخر بر روی گزینه OK کلیک کنید.
کار تمام است..

با انجام این ترفند فونت فایل مورد نظر همراه با فایل ذخیره خواهد شد و اگر فونت ها در کامپیوتر جدید نصب نشده باشند فایل شما به خوبی قابل خواندن است .

طبق تصویر زیر 
http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/5/4/593495_796.jpg

برای باز کردن تصویر؛ آدرس تصویر را در آدرس بار مرورگرتان کپی کرده و اجرا کنید.

سلام-واقعا ممنون از بابات توضیحاتتان

پاسخ:
سلام
واقعاً واقعاً ازتون ممنونم. دیگه کلافه شده بودم. تمام فایل های دانلودشده رو اول یه بار با گوگل کروم باز می کردم، بعد باز می شد. ولی بار آخر روی یه پاورپوینت جواب نداد. کاش زودتر اینجا رو پیدا کرده بودم. واقعاً عالی هستید.
پاسخ:
موفق باشید.
۱۹ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۱۸ امیر حسین خشتابه
سلام من ویندوز 8.1 زده ام ورد 2016 روش نصبه چرا باز نمی کنه 
پاسخ:
سلام
 آفیس را حذف کنید مجددا نصب کنید
ببخشید من یه سوال داشتم ممنون میشم راهنماییم کنین
من ی نوسته یا کتابی در ورد 2013داشتم که ویندوز عوض کردم و ورد 2016 زدم حالا نوشته ها تغییر کردن یعنی جاهاشون اینور اونور شده/چطوری میشه مثل همون ورد2013 باشه؟باید از اول تغیرش بدم یا چی؟ممنون
سلام ، متشکر .
عالی بود . عاقبت بخیر بشین .
دمت گرم واقعا باحالی
سلام. تشکر. خیلی کاربردی و مفید بود.
واقعاً نجاتم دادی 
ممنون.
سلام -من وقتی اآفیس رو باز میکنم سیاه میشه با حرکت ماوس  صفحه دلیلش چیه چطوری میشه حلش کنم.نوشته بودن جای دیگه کنرل رو نگردارین باز کنین اونموقع اگه فایلی باز کنم باز همونطور میشه  چیکار میتونم بکنم
سلام
واقعا ممنونم
بازهم اگر تونستید با توجه به دانشتون مشکلی را حل کنید.
خدا خیرتون بده
سپاس
پاسخ:
سلام
خدا رو شکر که مشکلتون حل شده
بسیار عالی خیلی خیلی ممنون 
دیگه کلافه شده بودم

خدا خیرتون بده
من بشدت به این آموزش نیازمند بودم

دمتون گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">