پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه مجلس شورای اسلامی درصدد حل مشکلات فرهنگیان جامعه است، ابراز داشت: درباره منابع مالی و مطالبات بسیاری که فرهنگیان اعم از پاداش حق‌التدریسی معلمان و کارکنان آموزش‌وپرورش، هفته گذشته مصوبه‌ای در مجلس تصویب شد که طی آن بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار به این وزارتخانه تخصیص خواهد یافت که با این رقم مشکلات آموزش‌وپرورش در سال ۹۶ و مطالبات و معوقات آن‌ها حل می‌شود.


وی درباره نحوه تأمین این اعتبار نیز توضیح داد: مجلس، وظیفه تأمین اعتبار دولت را دارد اما با توجه به اینکه دولت یازدهم معوقات معلمان و کسری‌ها را برای آموزش‌وپرورش پیش‌بینی نکرده بود، مجلس مجبور شد راسا واردشده و کسری‌های سال آموزش‌وپرورش در سال ۹۶ را تأمین کند و طبیعتاً در سال جاری با رقم نسبتاً خوبی که منظور شده در بحث سرانه آموزش‌وپرورش نباید مشکلی متوجه فرهنگیان و مدارس باشد.


نماینده مردم شاهرود و میامی در پاسخ به این پرسش که در برنامه ششم توسعه چه بندهایی برای فرهنگیان دیده‌شده است، ابراز داشت: در بحث‌های حقوق، مزایا، یکسان‌سازی و همسان‌سازی حقوق فرهنگیان با دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها بندهای خوبی منظور و طی آن به‌نوعی دولت مکلف شد حقوق همه کارکنان دولت به‌ویژه فرهنگیان را باهم متناسب کند و این نکته هم منظور شد تا شغل‌های هم‌تراز در همه وزارتخانه‌ها بیش از ۲۰ درصد باهم تفاوت نداشته باشد.


حسینی شاهرودی بابیان اینکه درباره حقوق بازنشستگان فرهنگی و غیرفرهنگی تصمیمات خوبی در مجلس شورای اسلامی گرفته شد، ابراز داشت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان، بازنشستگان قدیم و جدید و بازنشستگان جدید با امروزی نیز مصوب شده و این اتفاق طی پنج سال آتی باید رخ دهد.


وی افزود: در سال اول برنامه، دولت مکلف شد در بودجه سال ۹۶ همه افرادی که حقوق آن‌ها زیر دو میلیون تومان محاسبه‌شده را به سقف دو میلیون تومان برساند و برای سال دوم (۹۷) حقوق همه بازنشستگان همسان‌سازی شود لذا باید گفت مشکلی که در حال حاضر وجود دارد و بازنشستگان قدیم با همان گروه و پایه شغلی حقوق آن‌ها بسیار پایین‌تر از بازنشستگانی است که با آن پایه و گروه بازنشست می‌شوند و درنهایت با اجرای این بندها می‌توان شاهد تحولات خوبی در نظام آموزش‌وپرورش باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
طاهر آذری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">