پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص «میزان تحصیلات معلمان کشور»، اظهار داشت: در دوره ابتدایی، 76 نفر از معلمان دارای مدرک دکتری هستند، 16 هزار و 486 معلم مدرک فوق لیسانس دارند، 162 هزار و 527 معلم نیز لیسانس دارند؛ ضمن اینکه 70 هزار و 31 معلم نیز دارای مدرک فوق دیپلم و 16 هزار و 723 نفر دارای مدرک دیپلم هستند و در مجموع 265 هزار و 843 معلم در مقطع ابتدایی فعالیت می‌کنند که میانگین سال‌های تحصیلات آنها 15.3 است. 

وی با اشاره به میزان‌ تحصیلات معلمان در دوره متوسطه اول، افزود: در این دوره 192 معلم دارای مدرک دکتری، 19 هزار و 227 معلم دارای مدرک فوق لیسانس، 101 هزار و 471 معلم دارای مدرک لیسانس، 18 هزار و 935 معلم دارای مدرک فوق دیپلم و 439 معلم دارای مدرک دیپلم هستند و در مجموع، جمع معلمان در این دوره 140 هزار و 264 نفر بوده که میانگین سنوات تحصیلات این دوره 16 سال است.

چهاربند با اشاره به میزان تحصیلات معلمان در دوره متوسطه دوم، خاطرنشان کرد: در این دوره 978 معلم مدرک دکتری دارند، 46 هزار و 411 معلم مدرک فوق لیسانس، 91 هزار و 683 معلم مدرک لیسانس، 6 هزار و 419 معلم فوق دیپلم و 708 معلم نیز مدرک دیپلم دارند و در مجموع 146 هزار و 199 معلم در این دوره فعالیت می‌کنند که میانگین سنوات تحصیلی آنها 16.6 است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۹
طاهر آذری

نظرات (۱)

۲۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۵۵ real psychic readings
با تشکر از نگارش شیوای شما. این در واقع یک سرگرمی بود
حساب آن را. نگاهی به پیشرفت بسیار مناسب از شما ارائه شده!
به هر حال، چگونه می توانیم در تماس باشیم؟
پاسخ:
از طریق همین وبلاگ در خدمتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">