پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ق.ظ

مزایای تیبا صندوقدار

دربازار فروش خودرو در جایی که انتخاب ها محدود می شود یکی از گزینه های پیش روی خریداران خودرو در رنج 24 تا 25 تیبا می باشد در رنج قیمتی که تنوع خودروها بسیار کم و محدود می باشد، از محصولات ایران خودرو می توان سمند SE البته با اختلاف 4 میلیونی و از خودروهای سایپایی ها پراید دیگر محصول این خودروساز اشاره کرد که البته تیبا به نسبت به پراید رشد قابل توجه و چشم گیری چه از دید فضای داخلی، سیستم های ترمز، موتور و ... دارد. با فروش خودرو همراه باشید تا به بررسی نقاط قوت این محصول داخلی بپردازیم.

کاتالوگ تیبا

کاتالوگ تیبا

تیبا صندوقدار

  • ابعاد خودرو تیبا

تیبا صندوقدار

ابعاد مناسب در فضاهای شهرهای پرتردد و شلوغ یکی از مزیت های خودرو به شمار می آید، تیبا از لحاظ ابعادی 4105 میلی‌متر طول، 1635 میلی‌متر عرض دارد. ابعاد مناسب، فرمان پذیری نرم و روان تیبا باعث شده که خانم‌ها نیز طرفدار آن باشند. بر خلاف ابعاد خارجی، طراحان سایپا سعی کرده‌اند که بیشترین فضای داخلی را برای سرنشینان فراهم کنند و همچنین ابعاد صندوق عقب این خودرو نسبت به سایز بدنه، بسیار جادار و مناسب است و شما اگر یک خانواده ۴ و یا ۵ نفره هستید، می‌توانید به راحتی از فضای داخلی این خودرو بهره ببرید. این در حالی است که رقیب تیبا یعنی پراید از فضای بار و نیز فضای داخلی کمتری بهره می برد.

  • مصرف سوخت تیبا

تیبا صندوقدار

در حالی که قیمت حامل های انرژی رو به افزایش است و مصرف سوخت یکی از رکن های اصلی انتخاب خودرو می باشد، مصرف سوخت 7.1 لیتری تیبا در سیکل ترکیبی بسیار خوب و به صرفه است. کلا اگر خودروی کم مصرف داخلی می‌خواهید، پیشنهاد ما به شما، تیبا است. مصرف این خودرو از چیزی که اعلام رسمی شده است هم در شرایط مناسب، کمتر خواهد بود.

  • سواری نرم

سیستم تعلیق تیبا بسیار نرم‌تر و راحت‌تر نسبت به خودروهایی مانند پراید و حتی خودروهای گران‌تر از آن مانند برخی از محصولات ایران خودرو عمل می‌کند. سیستم فنربندی تیبا در کنار ارتفاع مناسب آن یک سواری نرم و راحت را برای شما در شهر فراهم می‌کند و شما می‌توانید سواری بهتری را نسبت به سایر رقبای این خودرو تجربه کنید. (لازم به ذکر است مقایسه تیبا با خودروهای هم رده و هم قیمتی بازار داخلی)

  • کولر خودرو

تیبا صندوقدار

تیبا از سیستم تهویه مناسبی برخوردار است و نسبت به قیمت این خودرو، بخش تهویه، سرمایش و گرمایش بسیار خوب و مناسب کار می‌کند و شما در تیبا مشکلاتی که در کولرهای خودروهای پراید وجود داشت را، تجربه نمی کنید چرا که این خودرو از موتور قدرتمندتری بهره می‌برد و سیستم تهویه آن نیز عملکرد بهتری دارد. بازهم ذکر این نکته در قیاس با خودروهای هم رنج و هم قیمت در بازار داخلی خودرو

  • لوازم یدکی ارزان

در حالی که با روند افزایشی قیمت قطعات خودرو روبرو هستیم در کنار مشکلات تحریم ها و کمبود قطعات و لوازم خودرویی روبرو هستیم اما اگر می خواهید خودرویی داشته باشید که قیمت لوازم یدکی آن کم باشد و یا دسترسی آسان و راحت به لوازم یدکی خودرو خود داشته باشید، تیبا یک گزینه مناسب است. لوازم یدکی این خودرو به دلیل بومی بودن در تولید، از قیمت مناسبی برخوردار هستند و اگر برای خودروی شما مشکلی ایجاد شود و خدمات پس از فروش آن نیز پایان یافته باشد، با حداقل هزینه می توانید مشکل خودروی خود را برطرف نمایید. در زیر توجه شما را به لیست قیمت برخی از لوازم این خودرو جلب می‌کنیم:

نتیجه گیری

در بازار داخلی خودرو اگرچه تیبا دارای نقاط ضعف زیادی می باشد اما با توجه به سایر محصولات اعم از سایپا و یا چینی های موجود در بازار داخلی همانند MVM و برخی از خودروهای ایران خودرویی متوجه می‌شویم که در حال حاضر یکی از گزینه های خوب در رنج قیمتی خود محسوب می‌شود که نقاط مثبت آن بیشتر از رقبای خود است که از لحاظ سن تولید، پیرتر از این خودرو هستند. در حالی که پیشرفت روز افزون صنعت خودروسازی در جهان اعم از آسیایی ها و کشورهای همسایه همانند ترکیه داریم امیدواریم که روزی خودروهای روز با تکنولوژی و قیمت و ایمنی مناسب بدست مردم لایق ایران برسد و زمینه ساز رشد و ترقی خودروسازان داخلی در حوضه ایمنی و تکنولوژی شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">