پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سلام دوستان، متاسفانه در اقدامی عجیب طی چند روز گذشته اکانت بعضی از کاربران توییتر لاک شده و امکان ورود به دلیل فعال بودن تایید دو مرحله‌ای و کسانی که شماره تلفن خود را تغییر داده بودند و یا به هر نحوی به توییتر دسترسی نداشتند باعث شد تا اعتراض کاربران شروع شده و با هشتگ #AddIranPhoneNumber مبنی بر اضافه شدن شماره تلفن ایران برای اکانت توییتر اعتراض خود را اعلام کنند.

حال از آنجایی که این مشکل چیز تازه‌ای نبوده و در گذشته نیز کاربران ایرانی چه از طرف توییتر و چه از سایر شبکه‌های اجتماعی مورد بی لطفی قرار گرفته‌اند لازم است تا به استناد از شعری از استاد سخن، سعدی شیرازی قبل از وقوع هر اتفاقی از آن جلوگیری کرد.

علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد، دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست

کد ایران در توییتر و حل مشکل شماره توییتر

برای افزودن کد ایران در توییتر اگر به اکانت خودتون دسترسی دارید ابتدا روی عکس پروفایل در منوی بالا کلیک کنید و سپس روی منوی تنظیمات و حریم خصوصی کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات در توییتر هدایت شدوید، سپس در همین صفحه از بخش امنیت تیک گزینه تایید ورود را فعال کنید. با کلیک روی این گزینه پنجره‌ای برای شما باز میشه و ابتدا از شما میخواد تا شماره خودتون را وارد کنید، بعد از وارد کردن شماره کد تایید توییتر به شماره شما ارسال خواهد شد، کد را در فیلد مورد نظر وارد کنید و بعد از تایید شماره ازتون میخواد تا رمز اکانت توییتر خودتونو وارد کنید، در نهایت بعد از وارد کردن رمز روی دکمه ذخیره تغییرات که در انتهای صفحه قرار داره کلیک کنید تا شماره شما در اکانت توییتر اضافه شود.

کد ایران در توییتر و ساخت توییتر با شماره ایران

ساخت توییتر با شماره ایران

اما اگر دسترسی به اکانت توییتر  مثل چندتا از دوستان دیگه که در نظرات سوال داشتند برای شما هم فراهم نیست، از اونجایی که کد ایران در توییتر اضافه نکردن و شماره تلفن اونها به توییتر اضافه نشده قادر نیستند که شماره تلفن خودشون را برای وریفای کردن اکانت توییتر اضافه کنند، چرا که اولا لیست کشور ایران در شماره‌ها نیست و ثانیا وقتی هم که شماره‌ای وارد می‌کنند کدی براشون پیامک نمیشه، بنابراین برای رفع این مشکل باید از طریق مرورگر به روش زیر اقدام کنید.

ابتدا چک کنید که توسط برنامه گوشی، نسخه تحت وب و یا برنامه ویندوزی یا هر سیستم عامل دیگه که قبلا ازش استفاده کردید داخل توییتر در حالت لاگین هستید یا نه، اگر که بود میتونید با مراجعه به صفحه تنظیمات شماره‌تون را خیلی راحت اضافه کنید. اما اگر اینطور نبود باید از طریق ابزار Inspect Element مرورگر کد یکی از کشورها رو برای ایران تغییر بدین. به این صورت که:

  • با فشردن کلید‌های ترکیبی Shift+Ctrl+C در مرورگر گوگل کروم یا راست کلیک روی نام کشور که مشاهده می‌کنید و انتخاب Insept elements و این ابزار را باز کنید.
  • المنتی که مربوط به کدهای کشوری هستند رو انتخاب کنید و فلش گوشه سمت چپ را بزنید تا لیست کشورها زیر اون نمایش داده شود.
افزودن کد ایران در توییتر و حل مشکل شماره توییتر

افزودن کد ایران در توییتر و حل مشکل شماره توییتر

  • حالا مثل تصویر زیر یکی از پیش‌شماره‌های کشورهای توی لیست را به ۹۸+ تغییر دهید تا کد شماره تلفن ایران در توییتر برای شما ارسال شود. لزومی به تغییر نام کشور ندارید و فقط رکورد Value را تغییر دهید.
افزودن کد ایران در توییتر و حل مشکل شماره توییتر

افزودن کد ایران در توییتر و حل مشکل شماره توییتر

در نهایت حالا میتونید تا با کلیک روی آیکون × صفحه inspect element رو ببندید و شماره خودتون را وارد کرده و منتظر بمونید تا کدایران در توییتر به شماره تلفنتون ارسال شده و در فیلد تایید کد وارد کنید تا تایید حساب کاربری در توییتر روی اکانت شما یا همون وریفای اکانت توییتر صورت بگیرد.

حالا که شماره تلفن خودتون را در توییتر اضافه کردید در ادامه قصد دارم تا به معرفی نرم افزاری تحت گوشی‌هایی با پلتفرم اندروید و IOS بپردازم که با نصب و راه‌اندازی آن می‌توانید در مواقع اضطراری از مشکلاتی مثل عدم ارسال کد ورود به توییر به شماره تلفن ایران که مدام دامن‌گیر کاربران ایرانی می‌باشند جلوگیری کنید، دقت کنید برای استفاده از این قابلیت می‌بایست دسترسی به اکانت برای شما فراهم باشد، بنابراین در اولین فرصت ممکن اقدام به استفاده از آن کنید.


به کامپیوتر دسترسی ندارم، راه دیگه‌ای هست؟

خب، چندتا از دوستان تو کامنت‌ها سوال داشتند که آیا راه دیگه ای نیست که با استفاده از گوشی تلفن همراه و بدون نیاز به کامپیوتر اقدام به وریفای کردن اکانت توییتر در زمان ورود که قادر به دریافت پیامک برای شماره‌ای که وارد کردیم نیستیم و در این زمان هم توییتر از ما کد تایید ورود را می‌خواهد بتوانیم این کد را دریافت کنیم؟!

برای این کار یکی از روش هایی که وجود دارد این است که می‌توانید با استفاده از شماره تلفن و یا ایمیل اقدام به دریافت کد کنید، اما این روش همیشه جوابگو نیست و تقریبا میشه گفت باید آدم خوش شانسی باشید.

برای اینکار ابتدا بررسی کنید که آیا توسط برنامه اندروید و یا IOS در توییتر لاگین کرده‌اید، یا خیر. اگر با استفاده از برنامه قبلا وارد توییتر شده باشید میتونید با مراجعه کردن به منوی Settings and privacy> Account> Security و انتخاب گزینه Login Code Generator مشابه تصاویری که در زیر می‌بینید(ترتیب تصاویر از سمت چپ به راست است)، اقدام به دریافت کد تایید ورود در توییتر کنید.

بعد از اینکه این مراحل را مشابه تصویر بالا طی کردید وارد صفحه Login Code Generator خواهید شد که در این صفحه همانطور که در تصویر می‌بینید کد ورود به توییتر برای شما ارائه شده و می تونید تا در زمانی که با استفاده از یک برنامه دیگه قصد ورود در توییتر را دارید با وارد کردن این کد مرحله تایید ورود توییتر را سپری کنید.

اما اگر به هیچ طریقی در توییتر وارد نشدید و دسترسی به چنین بخش‌هایی ندارید تا کد تایید ورود دریافت کنید می‌توانید تا با مراجعه به صفحه Login issues مشابه تصویر زیر ابتدا آی‌دی خودتون را در فیلد Your Twitter username وارد کنید و سپس روی دکمه SEARCH کلیک کنید.

وریفای کردن اکانت توییتر

بعد از کلیک روی این گزینه در صورتی که در یک دستگاه دیگه وارد توییتر نشده باشید فرم زیر به شما نمایش داده می‌شود که در آن می‌توانید ابتدا کشور خود را انتخاب کرده و سپس شماره تلفنی که برای توییتر وارد کرده‌اید را در این فیلد وارد کرده و در نهایت با کلیک روی گزینه SEND CODE اقدام به دریافت کد تایید ورود توییتر کنید.

دریافت کد تایید ورود به توییتر

آقا، آقا، آقا… من شمارمو وارد کردم ولی کدی برام ارسال نشد، حالا چیکار کنم؟ 🙁

اگر که با استفاده از فرم موجود موفق به دریافت کد تایید از طریق شماره تلفن نشدید یا به هر دلیلی دسترسی به شماره براتون فراهم نبود همانطور که در فرم میبینید روی گزینه Try entering an email address instead کلیک کنید تا از طریق ایمیل اقدام به دریافت کد تایید ورود به توییتر کنید. با انتخاب این گزینه فرم زیر به شما نمایش داده خواهد شد که باید این فرم را بر اساس توضیحات زیر پر کنید.

دریافت کد تایید ورود به توییتر

Your email: در این فیلد ایمیل خودتون را وارد کنید. ترجیحا سعی کنید ایمیلی که برای اکانت توییتر استفاده می‌کنید را وارد کنید و البته فراموش نکنید که به این ایمیل باید دسترسی داشته باشید.

Description of problem: در این فیلد هم درخواست خودتون را به انگلیسی وارد کنید. می توانید از همین پیغام مینی بر اینکه به شماره تلفن خود دسترسی ندارید استفاده کنید. برای راحتی کار پیغام زیر را کپی کنید.

I do not have access to my phone number to receive the verification code

در نهایت روی دکمه CONTINUE کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمونید تا کپچا گوگل به شما نمایش داده شده و روی گزینه مربع کلیک کنید تا کپچا گوگل کمی که چرخید به تیک سبز رنگ تغییر حالت دهد.

دریافت کد تایید ورود به توییتر

در نهایت روی دکمه SUBMIT کلیک کنید تا درخواست شما توسط پشتیبانان توییتر نهایتا تا سه روز بررسی شده و اکانت شما از طریق ایمیل وریفای شود. دقت کنید که ایمیل خود را در طول این مدت چک کرده و حتما پوشه هرزنامه ایمیل خود را هم چک کنید.


وریفای کردن اکانت توییتر توسط گوگل

حل مشکل لاک شدن اکانت توییتر و وریفای کردن اکانت

حل مشکل لاک شدن اکانت توییتر و وریفای کردن اکانت

در این مقاله قصد دارم تا به ابزاری که گوگل تحت عنوان authenticator در اختیار قرار داده است امکان دریافت کد ورود را بدون نیاز به شماره تلفن، معرفی کنم که در چنین مواقعی که امکان دسترسی به سیم‌کارت شما وجود نداشته باشد قادر به ورود و گذشتن از تایید دو مرحله‌ای توییتر خواهید بود.

برای شروع کار ابتدا لازم است تا برنامه Authenticator را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. بسته به سیستم عامل گوشی خود از طریق لینک‌های زیر آن را دریافت و نصب نمایید.

دانلود Authenticator برای سیستم‌عامل اندروید

دانلود Authenticator برای سیستم‌عامل IOS

حال در حالتی که وارد حساب کاربری توییتر خود شده‌اید به منوی تنظیمات و حریم خصوصی مراجعه کرده و سپس مشابه تصویر زیر بر روی دکمه راه‌اندازی یک برنامه ایجاد کد کلیک کنید.

فعال سازی تایید دو مرحله‌ای توییتر

فعال سازی تایید دو مرحله‌ای توییتر

پس از کلیک بر روی دکمه راه‌اندازی یک برنامه ایجاد کد پنجره‌ای پاپ‌آپ مشابه تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که شامل یک QR code و کلید مخفی یا همان Secret Code می‌باشد. که لازم است توسط برنامه‌ای که در مرحله قبل بر روی گوشی اندرویدی و یا گوشی IOS خود نصب کرده‌اید آن را اسکن کنید.

حل مشکل ارسال نشدن کد تایید ورود توییتر

حل مشکل ارسال نشدن کد تایید ورود توییتر

برای این کار برنامه را در گوشی خود باز کرده و سپس بر روی آیکن + که در گوشه قرار دارد کلیک کنید و در نهایت تصویر QR موجود در صفحه تنظیمات توییتر را توسط برنامه authenticator اسکن کنید.

تایید دو مرحله‌ای توییتر توسط گوگل

تایید دو مرحله‌ای توییتر توسط گوگل

پس از اسکن تصویر QR گزینه‌ای که در تصویر بالا با عنوان Twitter مشاهده می‌کنید به لیست موارد مربوط به تایید دو مرحله‌ای توسط گوگل افزوده خواهد شد، حال کد ۶ رقمی که در اینجا عبارت است از ۴۳۰۵۸۳ را در صفحه پاپ‌آپ که در تنظیمات حساب توییتر قرار دارد مشابه تصویر در گزینه کد امنیتی وارد کنید تا دسترسی به آن توسط توییتر تایید شود.

افزایش امنیت توییتر

افزایش امنیت توییتر

دقت کنید که پس از وارد کردن کد تایید در فیلد مربوطه حتما باید تیک گزینه مقابل آن به رنگ سبز باشد، در غیر اینصورت مجددا باید لحظاتی منتظر باشید تا کد تایید جدید توسط برنامه تولید شده و در آن وارد کنید. در نهایت بر روی دکمه تایید کلیک کنید و در نهایت در صفحه تنظیمات حساب کاربری خود بر روی ذخیره تغییرات کلیک کرده و پس از اینکه در پنجره باز شده یک بار رمز خود را وارد نمودید مشابه تصویر زیر مجددا بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

ذخیره تنظیمات توییتر

ذخیره تنظیمات توییتر

با عرض تبریک 😀 حال با موفقیت عملیات افزودن تایید دو مرحله‌ای توسط گوگل در توییتر اضافه شده است. از این پس هرگاه بخواهید تا وارد اکانت خود شوید نیازی به دریافت پیامک بر روی شماره تلفن خود نخواهید داشت، کافی است تا از طریق گوشی خود وارد برنامه Authenti-cator شده و آخرین کد تایید را که در آن مشاهده می‌کنید مشابه تصویر زیر در صفحه درخواست کد تایید دو مرحله‌ای توییتر وارد کنید.

رفع تعلیق حساب توییتر

ذخیره تنظیمات توییتر

دقت نمایید که پس از فعال کردن این قابلیت امکان استفاده از هر دو روش برای گذشتن از مرحله تایید دو مرحله‌ای توییتر یعنی، وارد کردن کد دریافتی از طریق پیامک و یا وارد کردن کد موجود در برنامه Authenticator گوگل وجود دارد و محدودیتی در آنها نیست.

علاوه بر این سایر موارد همچون کدهای پشتیبان نیز فراهم خواهد بود. امیدوارم که با استفاده از این روش دیگر با مشکل تایید دو مرحله‌ای توییتر که توسط پیامک می‌تواند رخ دهد موجه نشوید.

شاد باشید 🙂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۵
طاهر آذری

نظرات (۶۶)

۰۴ اسفند ۰۲ ، ۱۳:۱۷ هزینه کاشت ابرو
بهترین کاشت ابرو
۲۶ بهمن ۰۲ ، ۰۲:۰۴ پودر مل خمیر
پودر مل سیمان
۱۹ دی ۰۲ ، ۲۰:۴۷ کابل رسانا
قیمت کابل کسری
۱۰ دی ۰۲ ، ۰۷:۲۰ فیزیوتراپی
دندانپزشک
۰۹ دی ۰۲ ، ۰۳:۵۵ تور زمینی وان
رزرو آنلاین تور وان
شرایط سنی تحصیل در قبرس
https://bit.ly/4aCOKSH
گپ
مهندسین برق، برای تضمین و ارتقا شغلی بخوانید
۲۹ آذر ۰۲ ، ۱۲:۲۸ دانلود اهنگ
دانلود اهنگ
۲۳ آذر ۰۲ ، ۰۵:۵۴ ورق استیل مات
ورق استیل
کاربرد سورفکتانت ها
۱۵ آذر ۰۲ ، ۱۴:۲۱ ویلا پیش ساخته سوئیسی
ساخت اقامتگاه بومگردی
۰۹ آذر ۰۲ ، ۰۵:۵۹ سالن لاغری
لاغری موضعی
اخبار سیاسی
۲۱ آبان ۰۲ ، ۰۱:۴۵ فروش قسطی دستگاه زیبایی
فروش دستگاه زیبایی
خرید ترولی
ماندالا
معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال
۲۴ شهریور ۰۲ ، ۱۷:۰۶ اجاره میکروفن کنفرانسی در تهران
اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تهران
۲۱ شهریور ۰۲ ، ۱۱:۲۲ آرایشگاه زنانه
سالن زیبایی
۱۹ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۰۶ خرید عینک آفتابی زنانه
خرید عینک خلبانی
Hello, I wish for to subscribe for this weblog to obtain hottest updates, thus where can i
do it please help.
۱۵ شهریور ۰۲ ، ۰۱:۴۹ تقویم اختصاصی ایران امروز
خرید سررسید ایران امروز
۰۱ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۴۶ فیشیال در تهران
میکرونیدلینگ در تهران
خرید و فروش زمین در جاده لاهیجان
و خرید و فروش زمین در لنگرود و خرید و فروش خانه و آپارتمان در بلوار سعدی
۲۵ مرداد ۰۲ ، ۲۰:۲۵ لمینت دندان چطوری انجام میشه
دندان لمینت
۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۵۷ فروش جعبه شیرینی
جعبه شیرینی
خرید مانیتور ایسوس
۰۹ مرداد ۰۲ ، ۲۲:۳۰ فست فود معروف شیراز
متخصص ارتوپدی در شیراز
۲۴ تیر ۰۲ ، ۰۲:۲۶ "مبل ال راحتی
مبل ال راحتی
۱۹ تیر ۰۲ ، ۰۴:۳۳ تدریس خصوصی زبان چینی
آموزش زبان انگلیسی تدریس خصوصی
۱۷ تیر ۰۲ ، ۲۳:۰۴ معلم خصوصی در قزوین
چگونه معلم خصوصی شویم
۱۶ تیر ۰۲ ، ۱۳:۲۲ تدریس خصوصی چیست
آموزش خصوصی رانندگی در شرق تهران
۱۸ خرداد ۰۲ ، ۰۶:۵۵ مه پاش خانگی چیست
چگونه شیر برقی بسازیم
۱۰ خرداد ۰۲ ، ۰۸:۵۳ سفر به دبی در شهریور
سفر به دبی یا ترکیه
۰۳ خرداد ۰۲ ، ۰۹:۴۰ هزینه سفر به کشور دبی
برای سفر به دبی کارت واکسن لازم است
۰۲ خرداد ۰۲ ، ۲۳:۲۸ سفر به دبی در کریسمس
راهنمای سفر به دبی لست سکند
۰۲ خرداد ۰۲ ، ۲۰:۱۷ هزینه تاکسی در دبی
راهنمای سفر به دبی کجارو
۰۲ خرداد ۰۲ ، ۲۰:۰۰ مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید بخوانید
هزینه سفر به دبی با کشتی ۱۴۰۱
۰۲ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۲۳ سفر به دبی چقدر هزینه دارد
شرایط سفر به دبی در ماه رمضان
۰۱ خرداد ۰۲ ، ۰۴:۲۲ بهترین مرکز بلفاروپلاستی
جراحی پلک در تهران
۲۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۵:۰۷ education galaxy student login
Hi there! I could have sworn I've been to your blog before but after
going through a few of the articles I realized it's new to me.
Regardless, I'm certainly happy I came across it and I'll be bookmarking it and checking back often!
https://rianbow-news.ir/روش-های-ریکاوری-اطلاعات-حذف-شده/
۲۳ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۵:۱۷ پرستار کودک چیست
کی پرستاره نی نی سایت
۲۳ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۱:۲۱ برای زود دندان دراوردن نوزاد چه کنیم نی نی سایت
چه چیز برای دندان درد خوب است و آیا دندان عقل را
باید کشید و چه چیز دندان را سفید میکند و کیست دندان عقل نی نی سایت و چه
کنم دندانهایم سفید شود
۲۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۸:۴۶ بالون معده چه ضرری دارد
بوتاکس معده برای لاغری
چند دندان شیری می افتد
۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۹:۲۳ مطالب طنز روز دختر
اخبار لیگ علمی و دانستنی های دوران نامزدی و خبرهای جدید
احمد مسعود و اخبار جدید اربعین 99 و خبرهای باشگاه استقلال و اخبار
جدید اکسو 2021

https://ledbookmark.com/story13879640/اخبار-جدید-سحر-زکریا
ساخت ردیاب با ماشین حساب و نرم افزار ردیاب ماشین و
چگونه ردیاب خودرو را فعال کنیم
و ردیاب کوچک ماشین و ردیاب خودرو
شهریار و ردیاب خودرو سینوترک مدل 907
کلاه موتور
۲۸ فروردين ۰۲ ، ۲۰:۰۱ طراحی نشان تجاری
تولید کاتالوگ محصولات
۲۸ فروردين ۰۲ ، ۰۴:۵۲ خبرهای جدید باشگاه استقلال
اخبار جدید قوه قضاییه و خبرهای تازه از لیگ برتر و خبرهای
فوری بوشهر و خبرهای تازه از لیونل مسی و خبرهای تازه ولسوالی امام صاحب و اخبار
تامین اجتماعی گرگان

https://icelisting.com/story13697420/دانستنی-های-دنیا
چگونه درب ضد سرقت را براق کنیم و
رنگ درب حیاط و درب ضد سرقت چه
رنگی خوبه نی نی سایت و درب ضد
سرقت چند قفل دارد
۱۵ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۰۱ شیر برقی آبیاری
تایمر آبیاری قطره ای
۱۵ فروردين ۰۲ ، ۱۰:۴۸ قیمت پمپ کارواش
پمپ کارواش
۱۳ فروردين ۰۲ ، ۰۷:۰۲ دانستنی های علمی تاریخی
دانستنی های چای و خبرهای
تازه قوچان و اخبار ورزشی روز پرسپولیس و اخبار ورزشی 5 شهریور 91 - مراسم تقدیر و خبرهای غزنی و
اخبار جدید ضد ایرانی

https://bookmarkpagerank.com/story13520189/دانستنی-های-م
مبل تختخواب شو فیکا
۱۱ فروردين ۰۲ ، ۱۷:۳۸ بهترین جراح پلک ایران
بهترین مرکز جراحی پلک تهران
و مشهد
مبل تختخواب شو یکنفره
۰۸ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۵۱ پنجره دوجداره پیش ساخته
پنجره دوجداره متری چنده و پنجره وین تک رشت و پروفیل پنجره هافمن و قیمت تعویض پنجره دوجداره و درب و پنجره upvc شاهرود و یراق آلات پنجره دوجداره آلومینیوم
لایسنس eset
۰۷ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۵۸ درب اتوماتیک پارکینگی در اصفهان
آموزش نصب درب اتوماتیک شیشه ای pdf
و درب اتوماتیک پارکینگ زومر و تعمیر
درب اتوماتیک شیشه ای در شرق تهران و مشخصات درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک شیشه ایی
و موتور درب اتوماتیک پارکینگی و درب اتوماتیک شیشه
ای در اصفهان
۰۶ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۵۱ پنجره دوجداره علوم هفتم
پنجره دو جداره وین تک قیمت و پنجره دوجداره
upvc دو حالته و پنجره دوجداره هامر و پنجره دو جداره upvc کرج و مدل پنجره های هافمن و پنجره هافمن یا وین تک
۲۸ اسفند ۰۱ ، ۰۹:۰۶ https://netline.deyblog.ir/post/14
ردیاب خودرو و موتورسیکلت ld-59r و خرید ردیاب خودرو در
مشهد و ردیاب خودرو شیراز قیمت و ردیاب خودرو وایزر مدل f150 و ردیاب خودرو چی بخرم و ردیاب خودرو پلیس

سلام برای من توتییرم فارسه وقتی شمارمو وارد میکنم میگه :(فعلا نمیتونم این شماره تلفن را ثبت کنم.لطفا بهجای آن با یک ایمیل نام نویسی کنید.)

الان دیگه اینطوری نیست و پیش شماره ایران هم تو لیست هست ولی پیامکش نمیاد یا شایدم خیلی دیر میاد   نیم ساعته منتظرم پیامک برسه دستم

سلام برای ثبت نام توییتر شماره رو که وارد میکنم کد برام پیامک میشه ولی قبول نمیکنه و میگه نمیشه ثبت کنیم،راه حلی داره ایا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">