پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

این مقاله به شما کمک می کند تا نوار ابزارهای نرم افزارهای شخص ثالث مانند Ask, searchqu, MyStart, incredibar, seeearch, somoto, sweetim, uTorrent،ودیگر چیزها را از فایرفاکس حذف کنید و تنظیمات صفحه خانگی پیش فرض خود، تب جدید و جستجو را بازیابی کنید. برای کمک به حذف نوار ابزار Babylon, How to remove the Babylon toolbar, home page and search engine را ببینید.

Table of Contents

چطور اتفاق افتاد؟

نوار ابزارهای تولیدکنندهای نرم افزارهای شخص ثالث می توانند جستجوی شما، تب جدید و تنظیمات صفحه خانگی شما را تغییر دهند یا باعث مشکلات دیگر با فایرفاکس شوند. این نوارابزارها هنگامی که شما یک وب سایت را مشاهده می کنید و روی لینک "نصب" کلیک می کنید،هنگامی که شما برنامه نصب کننده نوار ابزار را دانلود و اجرا می کنید، یا هنگامی که شما برنامه ای را نصب می کنید که شامل نوار ابزار فایرفاکس است می توانند به فایرفاکس اضافه شده باشند. هنگام نصب یا بروزرسانی دیگر برنامه ها مراقب باشید و مطمئن شوید که هر انتخابی برای نوار ابزارها یا دیگر نرم افزارهای همراه که شما نمی خواهید را از حالت انتخاب خارج کرده اید.

همچنین، بعضی تولیدکنندهای نرم افزار نسخه فایرفاکس خودشان را که شامل یک نوار ابزار و دیگر خصوصی سازی ها می باشد (به عنوان مثال، Mozilla Firefox® optimized for Yahoo!) را ارایه می دهند بنابراین همیشه مطئن شوید که فیرفاکس را از صفحه دانلود فایرفاکس دانلود می کنید.

چگونه می توانم آنرا حل کنم؟

توجه: The Refresh Firefox feature can fix many issues by restoring Firefox to its factory default state while saving your essential information. Consider using it before going through a lengthy troubleshooting process.

از مدیر افزونه‌ها برای حذف نوار ابزار استفاده کنید

در اغلب موارد، نوارابزارهای شخص سوم می توانند از طریق لیست Firefox Add-ons Manager Extensions ، به ترتیب زیر حذف شوند:

  1. Click the menu button Fx57menu and choose Fx57Addons-icon Add-ons. The Add-ons Manager tab will open.

  2. In the Add-ons Manager tab, select the Extensions panel.
  3. نوار ابزاری را که دلخواه شما است برای حذف انتخاب کنید.
  4. روی دکمه Remove کلیک کنید.
  5. اگر دکمه Restart now نمایش داده شد آنرا کلیک کنید. تب‌های شما ذخیره خواهند شد و بعد از شروع مجدد بازیابی خواهند شد.

اگر شما نمی توانید از طریق مدیریت افزونه‌ها نوار ابزار را حذف کنید، از گزینه "غیرفعال" یه عنوان راه حل استفاده کنید، یا برای راه حل‌های دیگر مقاله Cannot remove an add-on (extension or theme) را ببینید.

بازیابی تنظیمات پیش فرض جستجو و صفحه خانگی

ممکن است شما احتیاج داشته باشید که تنظیمات پیش فرض جستجوی فایرفاکس را تنظیم مجدد نمایید و صفحه تب جدید، صفحه خانگی و موتور جستجو را بعد از حذف نوار ابزار بازیابی نمایید. یک راه ساده برای انجام آن افرودنی SearchReset می باشد.

راه حل های دیگر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۴
طاهر آذری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">