پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

برای شما هم پیش آمده است ببینید تمام اتصالات اینترنت برقرار است و هیچ مشکلی در ارتباط وجود ندارد اما برخی از وب سایت ها در مروگر باز نمی شوند و یا برای باز شدن صفحه هایی که فیلتر نشده اند باید از فیلتر شکن استفاده کنید؟ این مشکل دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. گاهی بعد از استفاده از فیلتر شکن مرورگر شما هیچ صفحه ای را باز نمی کند و علت این مشکل فعال شدن گزینه use a proxy server در مرورگرها توسط همین برنامه ها است. امروز در انزل وب در مورد حذف تنظیمات پروکسی در مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس ، ادج و… صحبت خواهیم کرد.

 مشکل باز نشدن همه سایت ها بدون فیلتر شکن با حذف پروکسی از مرورگر

How to remove proxy settings in your browser

از مشکلات عجیبی که کاربران گوشی هوشمند و کامپیوتر در هنگام کار با اینترنت و نرم افزارهای آنلاین با آن مواجه میشوند مشکل باز نکردن سایت در مروگرهای فایرفاکس، گوگل کروم و سایر مرورگر ها ، عدم ورود به برنامه اینستاگرام، عدم ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام است.این مشکلات که در خطوط ۳g و ۴g ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و ADSL در سیستم عامل های اندروید ، آی او اس و ویندوز نیز دیده میشود میتواند دلایل متعددی داشته باشد. یکی از این دلایل، فعال شدن گزینه use a proxy server در مرورگرها است. در ادامه نحوه غیرفعال کردن تنظیمات پروکسی در مرورگر های مختلف را که اصلی ترین دلیل باز نشدن سایت ها پس از بستن نرم افزارهای تغیر دهنده آی پی است را به شما آموزش خواهیم داد.

حذف تنظیمات پروکسی در گوگل کروم برای حل مشکل وصل نشدن مرورگر به اینترنت

برای حذف تنظیمات پروکسی وارد settings گوگل کروم شوید و اسکرول را پایین بکشید و روی Show advanced settings و سپس Change proxy settings را کلیک کنید.

Proxy Chrome

در سربرگ Connections روی LAN settings کلیک کنید.

Proxy Chrome

زیر قسمت Proxy server گزینه Use a proxy server for your LAN را از حالت انتخاب خارج کنید و Use automatic configuration script را هم از حالت انتخاب خارج کنید و بعد OK و سپس Apply کنید.

Proxy Chrome

پیشنهاد میکنیم کار با دیگر صفحات کاربردی مرورگر گوگل کروم حتما تمرین و نحوه کار با آنها را  به خاطر بسپارید.

رفع مشکل کل باز نشدن سایت بدون فیلتر شکن در مرورگر موزیلا فایرفاکس

برای حذف تنظیمات پروکسی وارد قسمت Options مرورگر موزیلا شوید.

Proxy Firefox

مانند تصویر زیر، در سمت چپ Advanced را انتخاب کنید و سربرگ Network و سپس دکمه Settings را انتخاب کنید.

Proxy Firefox

در پنجره Connection Settings گزینه No proxy را انتخاب کنید و بعد روی OK کلیک کنید.

Proxy Firefox

چگونه تنظیمات پروکسی در مایکروسافت ادج را غیر فعال کنیم؟

برای غیر فعال کردن تنظیمات پروکسی در ادج روی … در سمت راست در گوشه بالا کلیک کنید.

proxy Edge

وارد settings شوید.

proxy Edge

اسکرول را پایین بکشید و View advanced settings را انتخاب کنید.

proxy Edge

Open proxy settings را انتخاب کنید.

proxy Edge

مانند تصویر زیر Use setup script و Use a proxy server را off کنید.

proxy Edge

و روی save کلیک کنید.

حل مشکل کار نکردن اینترنت اکسپلورر پس از استفاده از فیلتر شکن

برای رفع مشکل باز نشدن صفحات بدون فیلتر شکن در اینترنت اکسپلورر و سایر نرم افزارهای وابسته به آن ، وارد settings مرورگر اینترنت اکسپلورر شوید و مانند تصویر زیر Internet Options را انتخاب کنید.

Internet Explorer

در سربرگ Connections روی LAN settings کلیک کنید.

Proxy explorer

زیر Proxy server گزینه Use a proxy server for your LAN و Use automatic configuration script را از حالت انتخاب خارج کنید و OK کنید

Proxy explorer

رفع مشکل وصل نشدن مرورگر سافاری به اینترنت با حذف تنظیمات پروکسی

در مرورگر safari گزینه Preferences… را انتخاب کنید. در پنجره باز شده روی سربرگ Advanced کلیک کنید.

safari

در قسمت Proxies گزینه Change Settings را انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده تنظیمات سرور پروکسی safari را تغییر دهید.

safari

کانکشن مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی Advanced کلیک کنید.

safari

حالا نوع پروکسی خود را انتخاب کنید.

safari

شما می توانید Web Proxy و Secure Web Proxy را انتخاب کنید و مطمن شوید که Auto Proxy Discovery از حالت انتخاب خارج شده است.

safari

اطلاعات پروکسی خودتان را وارد کنید و روی OK کلیک کنید.

safari

رفع مشکل کار نکردن مرورگر پس از فیلتر شکن در اپرا

در مرورگر اپرا روی دکمه opera کلیک کنید و از منوی ظاهر شده Preferences را انتخاب کنید.

opera

در پنجره Preferences روی سربرگ Advanced کلیک کنید و دکمه Proxy Servers را انتخاب کنید.

opera

در پنجره ظاهر شده Use manual proxy configuration را انتخاب کنید. بیشتر کاربرها باید پروتکل های HTTP و HTTPS را انتخاب کنند.

opera

در صورتی که از پروتکل های HTTP و HTTPS استفاده می کنید در پنجره پیش رو اطلاعات پروکسی خود را وارد کنید و سپس OK را کلیک کنید.

opera

به جای HTTP و HTTPS می توانید از Use this proxy for all protocols استفاده کنید.

opera

تجربه و پیشنهاد شما ؟

اگر شما نیز روش های کاربردی دیگری را برای مشکل وصل نشدن مرورگر به اینترنت و کار نکردن آنها پس از فیلتر شکن سراغ دارید آن را در بخش نظرات معرفی کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۸
طاهر آذری

نظرات (۲۶)

سلام.من از افزونه های فیلتر شکن که مخصوص خود فایرفاکس هستن استفاده میکردم و سرعت خوبی داشت.یکی گفت از سایفون استفاده کن.سایفون سرعتش خیلی کمتر از افزونه هاست.حالا میخوام از افزونه استفاده کنم ولی اصلاً دیگه هیچکدومشون کانکت نمیشن.خواهشاً راهنمایی کنید.

سلام و درودها

سپاس بسیار از راهنمایی دقیق‌تان

مرورگرم مشکل داشتم برطرف شد.

سبز بمانید و استوار

خیلی ممنوونم. مشکل من با راهنماییتون حل شد.

۲۳ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۵:۲۲ طراحی وب سایت
Thanks , I've just been searching for information about this
topic for ages and yours is the greatest I've discovered till now.

But, what concerning the bottom line? Are you certain in regards to the
supply?
۱۷ آبان ۰۱ ، ۱۸:۵۲ من کهن هستم

سلام من مشکل دارم ولی متاسفانه بلد نیستم چکنم اینهاروگغتید کاشکی ازروی گوشی میگغتید خوب میشد 

سلام . وقتی فیلتر شکن روشن است گوگل ترنسلیت کار نمیکند و من باز م دارم همزمان در حالیکه از اینستاگرام که فیلتر است استفاده میکنم ترجمه گر را استفاده کنم

سلام میشه به صورت تصویری بگید چطوری بدون فیلتر وارد گوگل بشم که باز کنه بدون فیلترگوگل باز نمیشه

۱۲ مرداد ۰۰ ، ۰۹:۲۹ امیرمحمد فیروزفر

سلام. من وقتی وی پی ان میزنم راخت وارد مرورگر میشم ولی وقتی قطعه قط مرورگر هام وصل نمیشن. برنامه های دیگه وصل میشن. کارایی هم که گفتین انجام دادم.

ممنون. با استفاده از مطالب این صفحه، مشکل باز نشدن سایت ها در مرورگرم رفع شد.

با سلام.من همه کارها رو انجام دادم ولی باز وارد جیمیل و خیلی از سایتها نمیشم چرا ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

۰۱ فروردين ۰۰ ، ۰۲:۰۳ mohamad hosein karimzade

سلام دوست عزیز من زمانی که از فیلتر شکن واندسکرایب استفاده میکنم کلا اینترنت مرورگر ها قطع میشه و وقتی قطع میکنم مرورگر ها کار میکنن قبلا خوب بود یکدفه اینجور شد اما با سایفون این مشکلو ندارم لطفا راهنمایی کنید شدیدن به این وی پی ان نیاز دارم با سپاس

درود بر شما مدتها بود مشکل باز نشدن سایتها را در گوگل کروم وموزیلا داشتم با راهنمایی شما مشکلم حل شد بسیار ممنون وسپاسگذارم از مطالب خوبتون

پاسخ:
درود
الحمدلله

برای مرورگر های اندرویدی چه کار باید بکنیم؟ اونو یاد بدید

عاااالیییییییییییییی

مشکل منو رفع کرد

پاسخ:
الحمدلله

سلام. من از سایت شما برای رفع مشکلات سیستمم خیلی استفاده کردم. از گردانندگان سایت کمال تشکر رو دارم.
برقرار باشید.

پاسخ:
سلام
خداوند متعال را از این بابت شاکرم.
موفق باشید ان شاء الله

سلام ، لطفا لطفا لطفا پاسخ بنده رو بدید ، بیچارم کرده ، همین مشکل بنده دارم ولی روی گوشی ، یعنی بعضی سایت ها فقط باز نمیشه ، و گزینه پروکسی ، در کروم گوشی پیدا نکردم

پاسخ:
سلام
من همین راه رو سراغ دارم اگر از کاربران عزیز کسی راه حلی بلد است به این عزیز پاسخ دهد.

من همه اینکارارو برای گوگل کروم انجام دادم ولی بازم ارور میده

سلام

اقا بسیار ممنونم

ده بار گوگل کروم رو پاک کردم نصب کردم بازم هیچ سایتی باز نمیشد.

اخرش تنظیماتی که شما گفتید مشکل منو حل کرد.

بسیار ممنونم.

پاسخ:
سلام
الحمدلله

عالی بوذ خیلی ممنون از شما

پاسخ:
موفق باشید.
۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۳:۲۷ مهدی بنی سدی

جواب نداد ادمینم که جواب هیچکیو نمیده

پاسخ:
در این صورت با سرور اینترنتتان تماس بگیرید یعنی با شرکت سرویس دهنده

درود و وقت بخیر

پروکسی تنظیمات ویندوزم پاک شده و از اونجا وارد بعضی سایت ها نمیشه و حتی فیلترشکنم از کار افتاده 

تمام روش هارو هم امتحان کردم بازم نشده ممنون میشم راهنمایی کنید یا به ایمیلم پاسخ بدید با سپاس فراوان

من هر نسخه اپرا که نصب کردم صفحه اپرا تقریبا مانند راهنمای ماشین پرش و لرزش دارد. 

این اواخر نه سایت دیوار و نه سایت مخابرات را باز نمی کند بقیه سایت ها را کم و بیش باز می کند.

پاسخ:
از گوگل کروم استفاده فرمایید.

سلام.مرسی عالی بود. 

دمتون گرم ، خدا کارتونو راه بندازه که کارمو راه انداختید . 

آموزش هم کاملا فوق العاده و جامع بود ، البته برا من کامپیوتر بود !

من همین مشکل رو دارم ولی روی گوشی اندروید. دقیقا بعد از وصل شدن فیلترشکن دیگه کروم هیچ صفحه ای رو باز نمیکنه حتی صفحه های بدون فیلتر. لطفا یه راهنمایی برای کروم اندروید هم بذارید چون تو کروم اندروید تنظیمات پروکسی نداره.

۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۱۳ محمدرضا بهشتی قزوینی نژاد

سلام 

متاسفانه در گوگل کروم قادر به باز کردن                         یک سایت ( www.sahamyam.com) نمی شوم درصورتیکه با فایرفاکس می توانم و حتی در کامپیوتر و گوشی دیگر قادر هستم از طریق گوگل کروم وارد سایت مورد نظر شوم . تمام روشهای مندرج در سایتها ( اعم از انگلیسی و فارسی ) را امتحان کردم اما نشد . گیجم کرده . لطفا کمکم کنید . سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">