پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ق.ظ

مزایای تیبا صندوقدار

دربازار فروش خودرو در جایی که انتخاب ها محدود می شود یکی از گزینه های پیش روی خریداران خودرو در رنج 24 تا 25 تیبا می باشد در رنج قیمتی که تنوع خودروها بسیار کم و محدود می باشد، از محصولات ایران خودرو می توان سمند SE البته با اختلاف 4 میلیونی و از خودروهای سایپایی ها پراید دیگر محصول این خودروساز اشاره کرد که البته تیبا به نسبت به پراید رشد قابل توجه و چشم گیری چه از دید فضای داخلی، سیستم های ترمز، موتور و ... دارد. با فروش خودرو همراه باشید تا به بررسی نقاط قوت این محصول داخلی بپردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۶:۰۰
طاهر آذری
يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ق.ظ

پاره ای از روش های فعال تدریس

سید محسن محمدی

مقدمه

تسلط معلم برروش ها و فنون آموزشی یکی از ملاک های شایستگی معلمان به حساب می آید . در واقع بسیاری از صاحب نظران این ملاک را بر دیگر ملاک های شایستگی معلمان ترجیح می دهند . پیروان این ملاک معلم را مانند فرد صاحب فن دیگری می دانند که هر چه بر فوت و فن کارش مسلط باشد در کارش موفق تر خواهد بود ، ( ملکی ، 1385 ص 97 ) روش عبارت است از سازماندهی فرآیند یاددهی – یادگیری و روش تدریس عبارت است از تعامل یا رفتارمتقابل معلم و شاگرد بر اساس طراحی منظم و هدفدار معلم برای ایجاد تغییر در رفتار شاگرد ( شعبانی ، 1384 )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۳
طاهر آذری

مایکروسافت تصمیم گرفته است آپدیت های امنیتی جدید خود را علاوه بر نسخه های جدید ویندوز، برای ویندوز XP نیز منتشر کند. این آپدیت های جدید امنیتی برای محافظت از کامپیوترهای دارای ویندوز در برابر باج افزار WannaCrypt و حملات سایبری گسترده اخیر، منتشر شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۷:۱۷
طاهر آذری