پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

تاریخ آخرین آپدیت 26 مرداد 1400

درد مفاصل از بیماری های شایعی است که افراد در فصول پاییز و زمستان از آن بیشتر رنج می برند. این درد باعث می‌‌شود تا زندگی عادی فرد تحت تاثیر قرار گیرد و فرد بر درمان این درد مزمن متمرکز شود. بگذارید از این واقعیت شروع کنیم هنگامی که درد در عضلات  آغاز می شود دیگر نمی توان به راحتی حرکت کرد. حتی انجام ساده ترین کارها  به چالشی بزرگ تبدیل می شود. این درد سبب می شود همه چیز در نظر بیمار تیره و تار شود! هنگامی که لگن شما درد می گیرد و یا زانوی شما سفت می شود و یا پشت شما شروع به لرزش می کند، یعنی درد به اوج رسیده است!

اولین کاری که پس از شروع درد مفاصل انجام می دهید چیست؟

 

اولین کاری که پس از شروع درد مفاصل انجام می دهید چیست؟

بله! مقداری مسکن ایبوپروفن مصرف می کنید و سپس استراحت می کنید. می خواهید درد را متوقف کنید و همچنین نمی خواهید به مفاصل شما آسیبی وارد شود، درست است؟ به همین دلیل مسکن می خورید و دیگر حرکت نمی کنید! اما بدانید خوردن مسکن اولین اشتباهی است که در هنگام درد در عضلات و مفاصل انجام می دهید. دومین اشتباه چیست؟

بله درست حدس زدید! اگر حرکت کردن را متوقف کنید آسیب زیادی به مفاصل شما وارد می شود. روزنامه نیویورک تایمز به تازگی گزارش داده است که: «یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بیماران هنگام شروع درد در عضلات و مفاصل انجام می دهند این است که حرکت آن قسمتی را که درد می کند محدود می کنند و همین امر مفاصل را ضعیف می کند، در نتیجه شرایط بدتر می شود»

حرف آخر!

اگر می خواهید درد مفاصل را از بین ببرید، باید حرکت کنید. اکنون ممکن است بگویید گفتن این حرف برای شما راحت است که از درد مفاصل رنج نمی برید. وقتی درد وحشتناک مفاصل شروع می شود تکان دادن آن قسمت از بدن بسیار دشوار است. کاملا حق باشماست. اما خبرهایی وجود دارند که شما باید با آغوش باز بپذیرید.

افراد زیادی بودند که این درد را تجربه کردند، ولی با ادامه ورزش و حرکت درد را از بین برده اند. در هنگام درد به هیچ عنوان نباید پیاده روی، وزنه برداری، یوگا و هر ورزش دیگر را متوقف کنید.

مطمن باشید تمامی اینها به شما کمک می کنند تا درد کاهش یابد. در واقع وقتی مفاصل شما درد می گیرند در حال ارسال پیامی به شما هستند: حرکت را متوقف نکنید! بیشتر حرکت کنید!

برای خرید محصولات دارویی به کجا مراجعه کنیم؟

اگر به دنبال مکمل های تقویت مفاصل و پیشگیری از درد مفاصل مانند شربت جی – روپ یاس دارو  و قرص آرتی کولیشن ای اس آی هستید، می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید و از مشاوره های رایگان این مرکز نیز بهره مند شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">