پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است


آیین‌نامه‌ مرخصی هاموضوع ماده (۸۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره‌های آن
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۳۴
طاهر آذری
پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۲۹ ب.ظ

فعال و غیرفعال کردن قابلیت Hibernate

در صورتی که Hibernate کامپیوتر شما غیر فعال است ، استفاده از command prompt آسانترین راه برای فعال و غیر فعال کردن Hibernate است . بر روی start کلیک کنید و سپس CMD را در قسمت جستجو تایپ کنید.برروی CMD راست کلیک کنید و run as administrator را انتخاب کنید تا پنجره ی command prompt باز شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۲۹
طاهر آذری
پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ

تمجید عجیب سرمربی سویا از لیونل مسی

با توجه به جدایی انریکه در پایان فصل، سامپائولی از گزینه های جانشینی اوست و این سرمربی موفق بارها به تمجید از بازیکنان بارسا پرداخته که این موضوع هرگز به مذاق هواداران سویا خوش نیامده است. دیشب و بعد از شکست 0-3 سویا برابر بارسا، سامپائولی باز هم به تمجید از مسی پرداخت.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۸
طاهر آذری
پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۳۷ ب.ظ

تدوین نظام حقوق معلمی بر اساس صلاحیت حرفه‌ای

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با کارکنان معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارتخانه که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سال جدید به کارکنان این معاونت اظهار داشت: این معاونت درگیر تأمین و‌ تخصیص منابع و پرداخت‌هایی است که گاه با مشکلات فراوانی در بدنه دولت و آموزش و پرورش همراه است که البته در سال گذشته برای اولین بار با تخصیص‌هایی که توسط دولت صورت گرفت، سال خوبی را پشت سرگذاشتیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۷
طاهر آذری
چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۵۹ ب.ظ

نصب آفلاین NET Framework 3.5. در ویندوز 10 [هماهنگ با بیلد 14393]

Microsoft .NET Framework 3.5 Offline احتمالا شما هم پس از نصب ویندوز 10 و 8.1 یکی از بزرگترین مشکلاتی که با آن رو به رو شده اید، درخواست نصب NET Framework 3.5. نرم افزارهای مختلف در هنگام نصب بوده است، به خصوص نرم افزارهایی که قبل از ارایه ویندوز 10 و 8.1 ارائه شده بودند !
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۹
طاهر آذری

پیرو تصویبنامه شماره 162862/ت540هـ مورخ 21/12/1395 هیأت وزیران و با توجه به سؤالات به عمل آمده از سوی تعدادی از دستگاه های اجرایی در این خصوص به استحضار می رساند:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۲۱
طاهر آذری
 اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران آن می توانند تصاویر و ویدیوهای خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند.نسخه اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران دنیا نصب شده که این نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد.اما در صورتی که تصمیم دارید بنا به دلایلی اکانت اینستاگرام خود را به طور کامل حذف کنید با ما همراه باشید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۴۵
طاهر آذری

اگر شما می خواهید یکی از عکس های موجود در گوشی خود را به فرد دیگری نشان دهید، ولی نمی خواهید که او بین سایر عکس های موجود در گالری حرکت کرده و آن ها را مشاهده کند، برای شما ترفند های ساده و جالبی را آماده کرده ایم. با به کارگیری این روش ها می توانید اطمینان حاصل کنید که افراد دیگر فقط عکس های مورد نظر شما را خواهند دید، نه چیز دیگر.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۵۹
طاهر آذری
چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ق.ظ

چگونه مانع مصرف اینترنت توسط اینستاگرام شویم؟

شما می توانید با استفاده از راه حلی که اینستاگرام برای کاهش مصرف اینترنت قرار داده، مصرف دیتای خود را کاهش دهید. این راهکار اینستاگرام باعث می شود تا برخی تصاویر هنگام ورود به اینستاگرام پیش‌بارگذاری نشود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۴۴
طاهر آذری
چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ق.ظ

حل مشکل مصرف ۱۰۰ درصد هارد دیسک و CPU در ویندوز ۱۰

در برخی واقع با وجود این که تنها تعداد اندکی برنامه در ویندوز در حال اجرا هستند اما سرعت کامپیوتر می تواند به شدت کاهش بیابد. در این شرایط زمانی که Task manager را بررسی می کنید تا برنامه ای که مسبب این مشکل شده است، بیابید در بخش نوار وضعیت مربوط به مصرف هارد دیسک خواهید دید که مقدار آن برابر با ۱۰۰ درصد است. در مطلب آموزشی سعی شده است تا تمام راه حل های ممکن جهت برطرف کردن این مشکل ارائه شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۳۸
طاهر آذری