پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

طبق ماده 6 آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی ، دانش‌آموزی که در خردادماه شرایط ارتقا به پایة بالاتر را کسب نکند، یعنی در درسی یا دروسی «نیاز به تلاش و آموزش بیشتر» کسب نماید تا 15 شهریور فرصت دارد  با شرکت در کلاس‌های جبرانی و یا انجام فعالیت‌های پیشنهادی معلم یا مربی در قالب پروژه نسبت به جبران ضعف‌های خود در درس یا درس‌های مربوط اقدام نماید. معلم یا مربی با بررسی عملکرد دانش‌آموز در کلاس‌های جبرانی یا فعالیت‌های انجام شده توسط وی و یا انجام آزمون (آزمون‌های مناسب عملکردی) نتیجه ارزشیابی وی را اعلام می‌نماید. 

👀   ☘️نکته مهم در این ماده تا 15 شهریور » است .این بدین معنی است که هر زمان دانش آموز به سطحی که  نشان‌دهنده دستیابی به هدف ماده درسی با نقایصی کمتر از آنکه مانع  یادگیری‌های موفقیت‌آمیز بعدی و به‌کارگیری آموخته‌ها در موقعیت‌های مشابه باشد، معلم می تواند گزارش پیشرفت تحصیلی را برای دانش آموز تکمیل نماید . سقف این فرصت « تا 15 شهریور » است . 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
طاهر آذری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">