پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نورعلی عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: ساماندهی سرویس مدارس در حال پیگیری است. در راستای ساماندهی سرویس مدارس کارگروهی تحت عنوان کارگروه ماده ۱۹ وجود دارد که پلیس راهور، وزارت کشور و آموزش و پرورش عضو آن هستند.

وی ادامه داد:  تا کنون نماینده وزارت کشور در این کارگروه حضور نمی یافت. اخیرا مکاتباتی انجام دادیم و  وزارت کشور نماینده‌ای را معرفی کرد و به‌زودی این کارگروه را تشکیل می‌دهیم.

مدیر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه البته قبلا چندین جلسه با تاکسیرانی برگزار شده است گفت: تفاهم نامه‌ای را منعقد کردیم که بر اساس آن وظایف هریک از دستگاه‌ها تفکیک شود؛ زیرا آموزش و پرورش به تنهایی مسئول سرویس مدارس نیست و  مدیر مدارس تنها در انتخاب صحیح پیمانکار سرویس مدارس باید پاسخگو باشند و مورد سوال قرار  بگیرد. اینکه اتومبیل دارای نقص بوده یا امنیت آن دچار مشکل باشد ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد و تاکسیرانی و شهرداری و پلیس راهور باید پاسخگو باشند.

عباسپور ادامه داد: اگر مدیر مدرسه با پیمانکار بدون مجوز و یا با افراد حقیقی قرارداد ببندد مقصر خواهد بود. این در حالی است که همیشه و همه جا آموزش و پرورش مورد سوال قرار می‌گیرد و این تصور وجود دارد که آموزش و پرورش تنها مسئول سرویس مدارس است.

وی با بیان اینکه اکنون در قالب تفاهم نامه اقدام کردیم که وظایف تفکیک شده به استان‌ها ابلاغ شود اظهار کرد: تاکسیرانی نرم‌افزارهایی را طراحی کرده است و ما هم سامانه‌ای را برای خودمان در آموزش و پرورش در دست طراحی داریم. در حال حاضر برخی استان ها چون کرمان و مناطقی از تهران وارد عمل شده‌اند و نرم افزاری دارند که از طریق آن به والدین اطلاع می‌دهند فرزندشان چه زمانی سوار سرویس شده و چه زمانی به مدرسه رسیده است.

مدیر انجمن اولیاء و مربیان ادامه داد: سعی در تقویت نظارت ها داریم و  این اقدامات بیشتر در راستای کاهش دغدغه خانواده‌ها و حفظ امنیت روانی‌شان انجام می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۴
طاهر آذری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">