پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸ ق.ظ

جزئیات طرح مسکن کارکنان دولت

وزیر راه و شهرسازی درباره طرح مسکن کارکنان دولت اظهار داشت: قرار بر این است که از همان بدو استخدام افراد، تا ۵ سال از حقوق و درآمدشان ماهیانه مبلغی کسر و در صندوقی سپرده‌گذاری شود. پس از آن ظرف دو سال، متقاضیان برای ورود به فهرست پروژه‌هایی که صندوق در آن  سرمایه‌گذاری کرده کاندیدا می‌شوند. طی دو سال هم واحدها ساخته می‌شود و از سال هفتم هم خانه را به متقاضیان تحویل می‌دهند و با پرداخت اقساط طی ۱۵ سال، خانه به مالکیت افراد در می‌آید.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پس از آن تکلیف عرصه روشن می‌شود و برای واگذاری عرصه تصمیم‌گیری خواهد شد.

هر مجموعه‌ای می‌تواند برای تامین مسکن کارکنان خود اقدام کند

اسلامی با تاکید بر اینکه فرقی نمی‌کند متقاضیان حقوق بگیران در نهادهای دولتی باشند یا نهادهای غیردولتی، گفت: هر مجموعه‌ای که ظرفیت و ساختاری داشته باشد می‌تواند برای تامین مسکن کارکنان خود از این طریق اقدام کند.

وی افزود: افرادی در ادارات هستند که در دوران خدمت خود از امتیازهای مسکن و زمین استفاده نکرده‌اند. این افراد می‌توانند پول ۵ سال اول را به عنوان تشرف خود به صندوق واریز کنند تا از لحاظ ورودی به صندوق وضعیت خود را به روز کنند و زودتر کاندیدا شوند و در فهرست پروژه‌ها قرار بگیرند.

اولویت را به دستگاه‌هایی می‌دهیم که زمین در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند

اسلامی گفت: در این پروژه اولویت را به دستگاه‌هایی می‌دهیم که برای این کار زمین در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند که خوشبختانه از سوی دستگاه‌ها با استقبال خوبی مواجه شده‌ایم.  

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این برنامه در فرایند تصویب قرار دارد، گفت: برای اجرا از دو قانون پس‌انداز مسکن کارکنان دولت و ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن استفاده کرده‌ایم و به استناد این دو قانون این شیوه و روش تامین مسکن را دنبال می‌کنیم.

اگر مجموعه‌ای زمین نداشته باشد، زمین مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می‌دهیم

وی گفت: اگر دستگاه یا مجموعه‌ای بخواهد از این شیوه برای تامین مسکن کارکنان خود استفاده کند اما زمین نداشته باشد، ما زمین مورد نیاز را در اختیار آن مجموعه قرار می‌دهیم.

اسلامی تاکید کرد: این ساز و کار تعاونی نیست و با تعاونی بسیار متفاوت است و در قالب صندوق پس انداز کار می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نکته اجرای این پروژه، امکان استفاده عموم مردم از آن است، گفت: طرح را با مشارکت انبوه‌ساز انجام می‌دهیم که تعدادی از واحدها هم در اختیار آنها قرار می‌گیرد. بنابراین بخشی از این واحدها از طریق انبوه‌سازان به بازار تزریق می‌شود و در اختیار مردم قرار می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۱
طاهر آذری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">