پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز

اخبار و مطالب متنوع و جالب - مطالب علمی و آموزشی

پایگاه خبری ؛علمی؛ فرهنگی آذرنیوز
پیغام مدیر : ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ی شما قرار گیرد . نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید . جهت اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ می توانید موضوعات مطالب یا همان آرشیو موضوعی را ببینید.

ضمنا در مورد درستی اخبار خودتان قضاوت فرمایید/لطفا به منابع ومصادر خبر دقت فرمایید.
متشکرم
آدرس قبلی در بلاگفا :
www.azar-news.blogfa.com
یا حق
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

در روز دوشنبه مورخه1399/2/15 ششمین جلسه تشکلهای فرهنگیان با مدیران سازمان مدیریت ، مسئولان آموزش وپرورش و نمایندگان مجلس از ساعت 16 تا 18 با ریاست دکتر نوبخت تشکیل گردید پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد ذیل اتخاذ تصمیم گردید:

1- آقای دکتر نوبخت با قرائت متن بخشنامه رتبه بندی سال 1399 ارسالی از سازمان مدیریت (برنامه و بودجه) به وزارت آموزش و پرورش گفتند با توجه به این که این بخشنامه مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت و شورای حقوق  و دستمزد به استناد ماده 102 قانون بودجه سال 1399 با اختیارات رئیس سازمان برنامه و بودجه تهیه و ابلاغ شده برای اجرا هیچ مشکلی ندارد. لذا آموزش و پرورش می تواند از تاریخ اول فروردین ماه اجرا کند.

2. مقرر گردید بخشنامه اعمال مدرک دوم فرهنگیان با تأمین مالی توسط سازمان مدیریت تهیه و به آموزش و پرورش ابلاغ گردد.

3- مقرر گردید در خصوص اعمال مدرک دوم که اختلاف نظر در جلسه وجود داشت. وزارت آموزش و پرورش از اداره کل حقوقی خود استعلام نماید و متناسب با پاسخ آنها اقدام نماید که با احتساب مدرک زمان استخدام معلمان دو مدرک مورد قبول است یا بدون احتساب آن.

4- در خصوص مشکل دکتر معلم ها بحث های خیلی جدی انجام گرفت. و قرار شد برای کوتاه مدت آموزش و پرورش ظرفیتهای موجود قانونی را بررسی کند اگر ظرفیتی را شناسایی کند برای جلسه آینده برای تصمیم گیری اعلام نماید.

5- برای دکتر معلم ها در بودجه سال 1400 ردیف خاصی با بودجه مورد نیاز پیش بینی گردد. همچنین در پیش نویس لایحه رتبه بندی برای سال آینده که در حال تهیه آن هستیم دکتر معلم ها ویژه به عنوان یک گروه تخصصی در نظر گرفته شوند.

6- مشکلات معلمان استخدامی ماده 28، قرار دادی­ها، معلمان پیمانی، خصوصا بازنشستگان، نیروهای خدماتی و احتساب درست سوابق کاری نیروهای حق التدریس در سنوات آنان بحث شد ولی قرار شد در جلسات آینده به صورت خاص هر کدام در یک جلسه ویژه بررسی شوند.

مقرر گردید جلسه بعدی در روز دوشنبه آینده برای تهیه پیش نویس رتبه بندی اصلی تشکیل گردد  و آن کمیته تخصصی که قبلا تشکیل شده مطالب خود را گزارش نماید تا دوستان جلسه هم نظرات تکمیلی خود را ارائه نمایند.

کمیجانی – دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۶
طاهر آذری

نظرات (۱)

با سلام  فرمودید جناب کمیجانی در جلسه بحث سر اعمال مدرک دوم بوده بنظرم بحث نداشته الان که بجز مدرک زمان استخدام یک مدرک بالاتر حساب میشود پس مدرک زمان استخدام نباید یک مقطع باشد در واقع بجز مدرک زمان استخدام دو مقطع  یا همان  دو مدرک بالاتر باید محاسبه و اعمال شود اگر فردی با کاردانی تربیت معلم سابق استخدام شده علاوه بر لیسانس فوق لیسانس هم اگر دارد اعمال شود با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">